fredag, augusti 12, 2011

Tolv timmar senare..

Rummet luktar TÄVLING!
Detta innebär en intressant blandning av mina matlådor, tävlingsfärgen vi sprayat på och allehanda mix av coachens McDonalds påsar, chokladkakor och min svett ;)
Sedan vi kom hit har vi lagt ett lager färg för att sedan bege oss ner till tävlingsarenan där även inregistrering av alla tävlanden sker. Inmätning och vägning, samt betalning av anmälningsavgift och så påskrift från både coach och tävlande om vilka regler som gäller under helgen osv.

Innan vi la första lagret med färg var det viktigt att Jonas fick i sig mat, han blir så gnällig annars ;)

Och så det bästa jobbet i heeela världen!!!

A room with a view, dett aär ändå bara början.. Ska tillägga att det INTE är min sida av rummet ;)


Efter inregistrering har vi lagt ännu ett lager med färg, nu ligger vi på sängen och tittar påSagan om ringen och jag väntar på att tiden ska gå så att jag får äta..
Läängtar tills imorgon!!
Det ska bli så fantastiskt roligt.




Inga kommentarer: