fredag, augusti 26, 2011

B.R.A.K på Scanfitfestivalen


Scanfitfestivalen är igång!!

Dock var det tyvärr inga 20 000 deltagare idag, vilket egentligen inte borde förvåna någon då det faktiskt är en helt vanlig arbets- och/eller skoldag för de flesta människor. Festivalen körde sina sista pass klockan 18.00 så antalet människor som orkade pallra sig ner efter jobb var få..
Men de som var där jobbade hårt på golven!!
Fyra olika scener var igång samtidigt och nedanför stod folk och svettades och tjoade :)

Mitt pass gick skitbra!! Gud vad jag älskar det här!! Jag gissar att deltagarna fick vad de ville ha (vissa till och med för mycket och kröp ut efter att ha brutit ihopa på golvet ;) men jag kan säga att de gjorde det inte lätt för mig heller. Tror aldrig att jag svettats så mycket på en scen som idag, det rann från ansiktet ner i en liten pöl på golvet och känslan var u n d e r b a r!!

Bästaste Jeanette var där!! Henne har jag inte träffat sedan fitnessresan till Tallin förra vintern :) Lika go och glad som vanligt med tusen järn i elden. Hon provade på montern med Pole- dance, blev riktigt sugen själv men hann inte idag.
Får väl se om det ges tid senare i helgen :)

Fystester i FM monter.
Tävla om högsta poäng på genomförande och vinn en tur med helikopter!!

Jo faktiskt. Det är så. Och det är jag stolt över.


Slutklämmen för dagen är min kändis-spotting.. Annika Duckmark kom fram och presenterade sig för mig. Hon är galet vacker! Sedan gick hon upp på scenen och presenterade introt på mitt pass :)

Så lite som krävs för att dagen ska bli lite över det vanliga. Fast det är nog de flesta av mina dagar ;)



3 kommentarer:

FitnessMama sa...

Det var synd att jag missade passet men blev så glad över att jag hann ge dig en kram! Du ger så otroligt mycket energi så det kan bara ha varit succé! Kram till dig!!

FitnessDesi sa...

Detsamma vännen!!! Ditt leende lyste upp hela festivalhallen, underbart att se! KRAM

Malin sa...

UNDERBART GUMMAN! :)