söndag, januari 30, 2011

Jag erkänner...

Jag har tränat idag.. På min vilodag.
Jag ska bikta mig hos Bandoolan för han vet ännu inget. Ojojoj.. Jag är inte svårhetsad alltså!

Det var examensfest för en god vän igårkväll och därmed inplanerad vilodag idag. Men det var ingen röjarfest- vi hade supertrevligt och åt god, BRA mat (all cred för det buffébordet!!!) men vinet flödade inte och jag kände inte för det heller. Vaknade tidigt idag och kände att jag ville utnyttja försprånget genom att göra veckans alla matlådor och röja undan lite här hemma. Var klar mycket tidigare än jag trodde, och ungefär just då..när jag insåg att jag låg ännu mer för i tidsplanen, så hetsar Oscar mig att hänga med till gymmet.
Nytt rekord sattes i ombyte, intag av PWO och packande av träninsväska.. gymmet gick loss på 45 minuter kvalitetstid för mestadels biceps. :)

Hemfärden gick via matbutiken


och nu är söndagsbestyren heeeelt färdiga och jag kan med gott samvete ligga i soffan resten av kvällen och äta godis ;)

Märkligt hur saker och ting tolkas.. och hur de förändras.. Efter förra inlägget har det htsats mer än någonsin om att jag ska lägga in fler träningsbilder i bloggen. INTE riktigt den respons jag var ute efter, men hör och häpna- kameran har varit med!!!

Bandoolan ställer alltid upp på en bild :)
Jag spelar svår men avslöjas av leendet...

Oscar är den enda av oss som gör rätt sak på bild...tränar!! :)

Inga kommentarer: