fredag, januari 21, 2011

Put a smile on your face :)

Vilken dag!!
Jag önskar såå att varje dag ska bli en smärtfri och underbar dag, och idag är nog det närmsta en sådan jag kommit :)
Dessutom harjag fått möjlighet till träning- bra träning även på jobbet. Tillsammans med kollegorna genomförde vi 30 min kvalitetspass CrossFit, jag fick ersätta vissa övningar med snällare rörelser och det funkade skitbra. Smärtfritt iallafall de första tjugo minuterna och svetten rann!
Under eftermiddagen har jag sedan skrivit klart det sista i upplägget för årets första tävlingsadept som startar sin deff på måndag, och det ska bli grymt kul och intressant att få följa hennes diet.
Efter att ha färdigställt upplägget och mailat iväg det drog jag till gymmet för att pumpa tuttar med Bandoolan. Fyra övningar med bra kontakt och fokus!! Grymt!
Avslutade gymmet med 45 minuter IndoorWalking. Gissa vem som är hyfsta trött nu? Ska fan göra slag i saken och gå och lägga mig så tidigt jag bara kan ikväll.

Imorgon är det motivationsdag och träning med Angelican. 30 minuters blandpass så länge vi orkar och tycker att det är kul! Yihaaa :)

Inga kommentarer: