tisdag, januari 04, 2011

Nytt diet- upplägg!

Igår körde jag första passet på nya programmet. Ben stod på schemat och övningarna smått anpassade efter min förmåga såklart. Nytt är benböj i smithen och jag vågademig på blygsamma
46kg på stången. Pannan tyckte att jag skulle lägga på mer, men det som finns innan för den hejdade mig. Jag är nöjd med det lilla och åstadkommer hellre små förbättringar över tiden än fort men fel!

Kvällen avslutades med megalång och mysig middag plus fika med världens bästa Bodensvägerska.

Idag har jag bläddrat genom lite träningstidningar, både gammalt och nytt för att rensa ut och försöka få lite inspiration samtidigt.. Hittade det här:

Jag är otroligt nyfiken på vem som skrivit denna artikel, och ännu mer nyfiken på vilken atlet som på allvar käkar kesella 10% blandad med creme fraiche till mellanmål?? Min gissning är att den som skrev detta nog inte alls det intervjuat nåt proffs utan skrivit en sammanfattning av något som han/hon snappat upp via hörsägen och bildat en egen sanning...

Vad tycker ni????

Inga kommentarer: