torsdag, januari 06, 2011

Jaaadåååå!!!

Den som söker hon skall finna.. Nya vägar till gymmet. Tänker inte nöja mig med ursäkten att vägarna är igensnöade, eller att gymmet är stängt. Jag körde ett annat håll till ett gym som hade öppet helt enkelt :)

Uppvärmning i 30 minuter på Indoor Walking och därefter slet jag med Angelican i gymmet.. Bröst och det bjöds på bänkpress i fyra nyanser.. Fy fan. Efter axel- och dipspasset igår var jag redan lagom mör kan jag säga!!

Bänkpress
Lutande bänkpress
Kabelflyes
Floorpressar med pullover

Gaah!! Välförtjänt smärta imorgon och en riktig energiboost idag! Ljuvligt!
Har precis käkat och nu bakar jag bröd enligt alldeles nypåkommet recept :) Blir det bra så kommer bild och mått!

Ikväll blir det filmmys för andra kvällen i rad. Kan lätt vänja mig vid det här ;)

Inga kommentarer: