torsdag, januari 27, 2011

Trötter

Är så trött att ögonen är alldeles varma och tåras lite.. Kroppen värker typ överallt och jag njuter. Jag är förmodligen lite lätt rubbad, men jag njuter faktiskt av det också..

Idag lyckades jag få med mina kollegor till gymmet för att köra ett Indoor Walking-pass innan lunch. Och hör och häpna, de inte bara gillade det- de vill göra om det fler gånger!! Härligt! Så mina coola grabbar svalde betet och jag ser fram emot många roliga pass tillsammans med dem :)

Veckans träning har hittills blivit:

Mån: Ben (bonuspass axlar på kvällen)
Tis: Rygg + Indoor Walking 30 min
Ons: Axlar + spinning 55min
Tors: Indoor walking 30 min + Bröst

Imorgon vilar jag från styrkan men planerar in ett IW pass iallafall. Och min rehab såklart, VARJE dag! Sjukt nog börjar jag uppskatta den mer och mer istället för tvärtom.

Jaaa, och så var det det här med formbilder...
Jag VET att detta är en träningsblogg och att det är förbannat tråkigt att inte få se träningsbilder. Men trots att jag gillar att stå på scen i bikini så har jag så jäkla svårt för att ta en massa bilder när jag tränar. Jag är fan inte på gymmet för att vara snygg, jag är där för att njuta av varje drag, press och stöt. Så poseringsbilder på gymmet lämnar jag tillsvidare till alla andra linslusar som gärna lägger tid på att fundera över vilken vinkel som passar sig bäst för en bild.. Meeeeen.. för att inte få någon läsarhets och mordhot för detta uttalande så ska jag försöka- FÖRSÖKA- blidka med en träningsbild då och då.
Bjuder på en idag:


Desto roligare är det här;

Dagens kvällsmål :) Foooooood! I löv

Eller det här; Bild från lördagskvällen med brudarna!

4 kommentarer:

Mia sa...

Du är så jädrans snygg :) Motivatiooonen på topp!

Anonym sa...

Då får man kanske se lite svett på lörda!!!

FitnessDesi sa...

På lördag utlovas extra mycket svett om det finns löfte om paparazzi- förbud... Å andra sidan tror jag nog att Bandoolan MER än GÄRNA ställer upp på en bild eller två :P

FitnessDesi sa...

Tack Mia! Du är awesooooome!!