lördag, januari 22, 2011

I keep your picture in my head..

Vågen visade i morse att min viktnedgång fortsätter trots att jag börjat äta igen.. Trodde faktiskt att jag skulle gå upp lite nu som man brukar efter diet/ tömning men än så länge verkar det inte så. Dock blir det mer mat idag så imorgon ser nog inte mitt inlägg likadant ut ;)
Dagens mat efter träning blev kycklingburgare med dinkelbröd, stekt ägg och tomat i majonnäs.

Fy fan vad gott!!


50g P+ 50g K+ 30gF på ett bräde!!
Idag ska jag fortsätta mitt projekt heminredning som blir att spika upp många små tavlor med bilder från det gångna året. Bilder på tillfällen som värmer mitt hjärta och som jag vill ska följa med in i detta året. Jag tar med mig mina positiva upplevelser och lämnar resten i erfarenhetsbanken..

Ikväll blir det girls night out med Angelican och InGrid, ska bli såå mysigt och roligt att ses igen. dessvärre kunde inte söta syster följa med denna gången, vilket ger oss en anledning att göra om träffen SNART!!! :)

Inga kommentarer: