fredag, januari 07, 2011

Lycka 2011!!!!

Träningsvärk i all ära men det här är ju löjligt.. Jag vaknar på nätterna av värken (som förvisso är lååångt mycket häftigare än när jag vaknar av smärta från bäcken i hastig vridningsmoment!!) och jag är helt slut när klockan ringer.. Det är som att min kropp äntligen vill ge mig allt det där som jag förtjänar, grym kontakt på träningen, jag svettas som en gris redan under uppvärmningen på cardion och så denna träningsvärk..

Är detta mitt nya 2011 så applåderar jag!!

Idag är det vila från styrkan efter att ha kört varje dag denna veckan hittills.. I vanliga fall brukar mina vilodagar sluta med att jag tränar lite ändå, eftersom kroppen vill det. Det vill den INTE nu kan jag säga. Dock ska jag ge mig lite svettningskvalité på Indoor Walking ikväll hade jag tänkt. Mest för att det är så jävelens roligt!! :)

Halleluja :)

Inga kommentarer: