måndag, januari 17, 2011

Jag har bestämt mig!!

Och det är verkligen en underbar känsla, en lättnad som sköljer över mig- jag har bestämt mig!!
Det är inga stora beslut, men ändå så mäktiga för min förändring och jag längtar till imorgon och alla andra dagar då jag ska vakna med denna känsla i min kropp. Förändring, nytt, och mer av allt det gamla som var bra :)

Kiropraktorn gav tummen upp idag för att lasta på vikter och försöka provocera lite. Det gillar jag. Så från och med imorgon är det dags att bygga upp den styrka som gått förlorad under hösten. Känns bittert i en millisekund att behöva börja om på nytt, men känslan släpper när jag inser att jag ska vara tacksam att jag får börja om överhuvudtaget. Skulle jag trott doktorn för några månader sedan skulle jag sitta på sittkudde och göra stabilitetsövningar fortfarande.. Jag har slitit och bitit i smärtan och här kommer belöningen!!

Jag får börja om och denna gången ska det jävlar bli bra!!

1 kommentar:

Mia sa...

Så jävla glad för din skull! Nu är det nästan att bara tuta & köra! :D