fredag, januari 14, 2011

När vinden vänder

Inte direkt fångad av en stormvind, men väl lite medvind..kanske?

Idag känns det bra.

Jag har fått sova mycket bättre efter kiropraktor- besöket, nog för att jag fortfarande gör 10- 12 timmar i sängen varje dygn men jag tror inte bara att det är ryggens fel utan säkert till stor del febern och hostan som inte vill ge med sig. Så trots krämpor och slemmig hosta så vill jag ändå skriva denna rubriken idag, för. Det. känns. Bra!!!
Sköna vibbar inför framtiden och faktiskt en del leenden tack vare Mysen som varit på besök hela eftermiddagen.

Jag fick ett telefonsamtal om en vacker hund som ville ha en likewise ägare ;) Nåja, en ägare iallafall och vi ska höras igen efter helgen för att bestämma möte och koll av djuret!

Dessutom ett brev innanför dörren när jag kom hem som innehöll en bokad resa i mitt namn. Fler sånna överraskningar tack!!! :)

Nu ska bara den förbannade förkylningen försvinna, bäckenet stanna i rätt läge och avtal om tävlingsklubb skrivas på, sen är jag ON!!!!!

2 kommentarer:

Mia sa...

Oooo mysigt med vovve :) Vad har jag missat med tävlingsgym? Du får minsann uppdatera mig :) Puss&Kram

FitnessDesi sa...

Har ju än sålänge "bara" ett muntligt avtal om vilket gym jag ska tävla för, men förhoppningsvis skriver vi nästa vecka om allt stämmer med sponsring och så :)