onsdag, januari 05, 2011

Grrrr...

Nu har jag snoozat tre morgnar i rad!! Inte för att jag egentligen har någon tid att passa mitt i julledigheten men har jag bestämt mig för att komma upp tidigt så vill jag gärna att min kropp är med på noterna när klockan ringer. Dessutom kan jag inte förstå hur jag plötsligt igen behöver minst tio timmars sömn varje natt, jag har inte gjort några förändringar i mina dagar som kan påverka mig så mycket.. Det enda jag gjort är faktiskt att jag dragit ner på konditionspassen..?? Hmm.. tål att tänkas på!

Måndag närmar sig med raska steg och jag börjar bli nervös.. Har aldrig tidigare varit hos en kiropraktor och är ärligt lite skeptisk till att våld löser mina problem. Inser att det kommer att göra ont och håller mina tummar för att det ska vara värt det!

Ryggpass på gymmet igår enligt nytt upplägg och det kändes mycket bra!! Trots att jag lagt till övningar så gick passet snabbare än tidigare. Dessutom har jag helt tagit bort armarna i detta upplägget vilket gör att det känns som mer kvalité när varje pass är fokuserat mot bara en muskelgrupp!!
Idag ska vi köra AXLAR!!! Och jag känner på mig att detta passet nog kan bli ett av mina nya favoriter :)

Du har väl inte missat att intropass är billigare just nu!!!!!???

Trevlig dag mina vänner :)

Inga kommentarer: