måndag, januari 24, 2011

Bonus :)

Jaaaa.. Fick mig ett oväntat bonuspass på gymmet idag och det är såklart något jag uppskattar!!
Bandoolan hade bestämt vilodag idag vilket gjorde att jag passade på att köra mitt benpass på jobb när jag ändå var inne i gymmet för rehab och sjukgymnastik.

Väl hemma efter jobb, lagom avklädd och avslappnad framför spisen i full färd med matlådor så ringer Bandoolan.. Och har skrapat fram tid, för ett snabbpass!!
På tjugo minuter hade jag rafsat ihopa alla maträtter ner i sina lådor, druckit min PreWorkout, bytat om och satt mig i bilen mot gymmet. Vi körde ett bonuspass axlar och sedan mina övningar jag fått av kiropraktorn. Allt på 40 minuter!! Kvalité och glädje :)

Ciao!

2 kommentarer:

Bumbi sa...

Halloj snuttan! Hoppas det är bra med dig?! Allt är bra med oss tre, fyra om sex månader!
Ville bara säga att jag saknar dig och läser din blogg HELA TIDEN! Ska bättra mig på att kommentera då jag vet att det är värdefullt. Ta väl hand om dig och så hoppas jag vi ses i vår när vi kommer hem en sväng.
Puss och kram /din Bumbi.

FitnessDesi sa...

Bästaste älskade Bumbi! Så härligt att höra att allt går som ni planerat ;)
Jag väntar, längtar och saknar!!Vi MÅSTE ses om så bara fem minuter genom en fönsterruta nästa gång ni är hemma! PUSSAR i massor!!