tisdag, januari 11, 2011

Fever!

Jag soooov mer eller mindre hela natten!! Underbart att vakna klockan sju och inse att natten redan passerat utan att att jag behövt ligga vaken x antal gånger!! Jag minns en eller två vändningar i sängen då jag vaknat till, men faktiskt somnat direkt igen när jag kommit i "läge" med ryggen.. Aaahh..Kan detta bli min nya vardag (varnatt;) I hope so!
Dock vaknade jag med feer i morse, gick upp och tog ett par alvedon och gick tillbaka till sängen där jag vaknade två timmar senare i en pöl.. Feber är najs.. inte..

Nu har jag bäddat ner mig i soffan och ska titta på film. Det är verkligen skittråkigt att vara sjuk, men jag tänker inte göra ett knop i onödan för på torsdag ska jag vara frisk och gå till jobbet!!!!

Kör ett litet projekt medan jag ändå bara är hemma och inte kan träna.. Jag återkommer med resultat :)

1 kommentar:

Mia sa...

Krya på dig kära :) Ringer sen & uppdaterar!