tisdag, januari 04, 2011

Friskt vågat- hälften vunnet?!

Första ryggpasset utan bälte idag. Gick ganska bra tror jag. Under passet kändes det okej fram till det var dags för chins, och trots att jag körde utan belastning så gjorde det ont. Känns som att jag klämmer något i svanken/ bäckenet när jag spänner till för att dra mig upp..
Så nu gör det ont, inte värre än att jag kan hantera det men det får mig ändå på lite dåligt humör.. Hur mycket ska jag behöva hålla tillbaka? Och hur mycket ska jag våga köra? Jag antar att jag aldrig kommer att veta förrän efteråt, och bli.. efterklok.
I det stora kändes passet ändå grymt bra! Har ju som sagt startat ett nytt upplägg denna veckan och kommer att köra på det ca fyra veckor innan det är dags för förändringar i planen. Och då är min förhoppning att jag blivit starkare i bål och bäcken!!

There´s a price to pay for everything you gain..

1 kommentar:

Anonym sa...

kom igen Desi! ser bra ut med din plan!