onsdag, januari 26, 2011

Crazy bananas!!

En SÅN dag idag.. IGEN! Eufori, lycka och tacksamhet över att jag kan det jag vill och hittar glädjen i det som är svårt men ett måste. Idag har jag varit grym :)

Morgonpromenad med efterföljande sjukgymnastik är vardagsbestyr som genomförs med beslutsamhet. Och jag är tacksam att min kropp orkar och svarar på det jag gör. Hur tråkigt det än är så tänker jag att det är det jag gör nu, som hjälper mig att vinna sen.
Och igår belönade jag mig själv med världens godaste post-workout "produkt": Semla som Hultan gjort. Mumma för själen :)
Mer mumma för själen fick jag i form av en något försenad julklapp av samma hjälte; En bok om att leva drömlivet och den själsliga lyckan.. Var tvungen att läsa ur den redan igår kväll och jag är fast! Skönaste känslan uppstod när jag insåg att trots all "skit" så lever jag ganska lyckligt, sen om det är jag som lurar mig själv kan kvitta- känslan är ju jävligt skön att vakna med varje morgon :)

Idag genomled vi axelpass numero två med smärta sedan i måndags. Alltså.. skööön smärta! Därefter slog jag ett slag för att få tillbaka flåset efter förkylningen och spinnade 55 min på ett grymt pass! Shit vad jag svettades..


Oh happy days... :)

Inga kommentarer: