lördag, juli 31, 2010

And it´s saturday...

..och vad gör jag om inte jobbar! Idag bjuds det till och med på sol, och då känns det verkligen som att det finns andra saker jag hellre skulle göra..typ springa en lång härlig runda, eller kanske få till ett par timmar på stranden.. Känns som att min sommar håller på att ta slut, men jag ska inte gnälla. Har haft underbara veckor under semestern och jag har faktiskt fler veckor som väntar.. Nästa vecka har jag långledigt igen..så jag håller mina tummar för bra väder då!

Om en vecka är det fitness4fun!! Som det ser ut nu så blir det inget jobb för mig under helgen, vilket innebär att jag skulle kunna åka. Nu saknar "bara" resesällskap.. Hade hoppats på coach Mari, men verkar som att hon kommer att ha svårt för att följa med.. Någon som är sugen, eller som kanske redan planerat att åka dit? Hör av dig isåfall!! Skulle vara så jäkla roligt.. :)

Njut där ute i solen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur länge har du tränat?

FitnessDesi sa...

Oj! Jag har tränat ALLT sedan barnsben, har alltid haft några järn i elden.. Men jag gissar att du menar aktivt mot tävling och isåfall är svaret seriös tung styrketräning i dryga två år :)