lördag, juli 24, 2010

Fitness5 final i Åhus

När jag tänker Åhus så ser jag en underbar strand framför mig, lång strand med varm skön sol som lyser..
När jag lämnade Åhus idag så har den bilden rubbats lite ;) Regn, regn och mer...regn..
Finalen i Fitness5 blev i blötaste laget och tyvärr skrämde det bort de flesta besökarna.. publiken var minimal!! Dock kan jag säga att tävlingsdeltagarnas insatser gjorde det värt blöta skor och kalla fingrar. Gud vad duktiga de var!! Blev både inspirerad och skrämd ;)

Vinnarna i respektive klass, Jenny Adolfsson samt Andreas Linnsén.
Jenny överlägsen även killarna i poäng!!


Bästa prestation, och för min del inspiration var som vanligt Jenny Adolfsson. Hon är sanslös. Jag finner inga ord..

Matpausen var viktig för oss alla.. Åse ( som deltar i Talangjakten 2010) hade ätardag idag, gissar att vi uppskattade matintaget lika mycket ;)

Dagens träning skedde redan i förmiddags innan vi åkte ner, det blev biceps och triceps. Bra pass, och trots att vi var effektiva så visade ändå klockan på 65min när vi var klara.. Antar att det är sant att tiden går snabbt när man har roligt..

2 kommentarer:

malin sa...

Vad världen är liten!

Söt-Åse som jag gick instruktörsutbildning med i Juni!

Härligt med personbästa! Sådant värmer bättre än något annat om natten =)

FitnessDesi sa...

Ja där ser man!! Världen är mindre än man tror.. ;)