fredag, juli 23, 2010

Fitness5

Imorse- efter ännu en natt av insomnia- valde jag att hoppa över morgon cardion och baka istället :)

Samtidigt som jag gottade i mig frukosten bestående av vaniljprotte- pannkaka med kesella och jordgubbssylt så bakades underbara chokladmuffins i ugnen.. Gotte!! Precis som mina cheesecake- muffins så innehåller de endast 32kcal/ muffin och endast protein!


Tanken är att jag snart ska ordna en sida med efterfrågade recept och bilder på resultaten. Det kommer att bli en blandning av egna och lånade recept, främst på proteinrik föda givetvis!! Har du tips på recept du vill att jag ska prova för att sedan utvärdera i bloggen så skicka ett mail och hör av dig :)

Dagen har sedan spenderats i stan på Lokomotion, tränat bröst och axlar och sedan en plågsam timme på massagebänken. Idag var det vääldigt nära spy- gränsen för smärta. Men blir det bra i slutändan är det värt all tillfällig smärta..

Nu ska jag njuta av min fredagskväll, imorgon beger jag mig till Åhus för finalen i Fitness5.
Möt mig där!! :)

4 kommentarer:

Sofia sa...

Men wow va påhittig du är Desi! :) Hoppas de smakar lika gott som de ser ut att göra ;)

Inte lätt att inte kunna sova heller, jobbigt! Det vänder kanske så småningom.

Ska du tävla eller bara titta på (fitness5) ? :) Ha en riktigt bra dag!

Anders B sa...

Perfekt! Jag ser fram mot din receptsamling! Bra tips på bra, god och nyttig mat kan man inte få nog av! Kram :)

FitnessDesi sa...

Sofia: De smakar underbart gott, framförallt med tanke på det nyttiga innehållet. Det känns som att jag njuter dubbelt när jag äter dem, om du förstår hur jag menar :)
Ingen tävling för mig på Fitness5, tänkte dock åka dit och bli inspirerad!!
Trevlig helg

FitnessDesi sa...

Anders: Vad roligt! Hoppas att jag ska kunna motsvara dina förväntningar :)