onsdag, juli 21, 2010

Som en smäck :)

Träningsvärken som kom redan igår under passet har inte gjort mig ett dugg besviken idag heller ;) Att försöka stiga ur sängen med en ond röv och ömmande lår är en underbar känsla.. Ännu bättre blir det då Oscar skickar sms med orden att han inte ens tog sig upp på sin morgoncardio..hehe.. Najs!!

Nåväl, ska inte låtsas vara någon superhjälte jag heller... Min morgonjogg uteblev imorse av samma anledning som ovan, istället körde jag en 20- minutare på crossen inne på Loket innan spänst- träningen. Skönt pass!!!
Efter det fick jag ligga på massagebänken hos Tomas som försökte reda ut min låsning i axeln ner till armbågen, jag kan säga att det var en upplevelse som fick det att tåras i ögonen.. och inte för att jag blev rörd. Fy fan vad ont det gör!!!
Allt annat än skönt det där, och det blir ingen styrka för mig ikväll.

Fikade på stan med söta syster med sambo, får ju passa på när jag ändå är där och de har tid med mig ;)

Först nu tittar solen fram för idag, verkar bli en fin kväll och det ser jag fram emot!!

2 kommentarer:

Mamma Miriam sa...

Jag har träningsvärk på precis samma ställen. Att ta sig upp, och ner också för den delen, från toalettstolen är f-n inte det enklaste idag inte...

FitnessDesi sa...

Haha... Jag förstår vad du menar ;)