måndag, juli 05, 2010

Ad acta!!

Helgen har gått förbi i ett ytterst behagligt tempo.. I fredagskväll var vi och tittade på Diggiloo och i lördags blev det tid i solen och träning. Kvällen avslutades med middag i byn och trubadurers sång i bakgrunden...En riktig sommarkväll, såå mysigt och trevligt!
Igår hade jag vilodag HELA dagen, inte ens en långpromenad.. Skönt..

Idag har jag varit uppe i normal tid och fått min dagliga morgonjogg- runda. Kroppen kändes väldigt lätt och behaglig!! Efter det åkte jag in till Mari på Lok&Motion och gjorde mätning igen.. som visade helt tokigt!!! Mycket konstigt, men jag har lovat att glömma allt som stod på papperet så det försöker jag verkligen.. Även Tommy var där samtidigt som jag, han ska tävla i Bodybuilding SM i Västerås i oktober! Han visade lite av sitt fria program och vi fick komma med lite åsikter och kommentarer. Han är jättefin! Och det häftigaste av allt är att han är REN! (Ja, jag vet att det ämnet upprör många, men jag tycker att det är viktigt att framföra. Med tanke på hur många i Bodybuiding- sammanhang som INTE kan skryta med det!!)

När Tommy stuckit hem tog vi en runda på stan för lite lunch, och därefter en tur till InterSport och Mari (den super- duper snuttiga människan!!) såg till att jag fick tag i både sjyssta löpskor och tights samt överdragsbyxor!! Kläderna är just nu på tryck, och jag längtar fenomenalt mycket efter att få visa upp mig i dem. Givetvis utlovas bilder på bloggen ;)

PUSS!!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Så kul med nya träningskläder, boostar upp träningsviljan lite extra mycket! :)

FitnessDesi sa...

JAA!! Det gör det definitivt!! Längtar som attan tills jag får lägga beslag på dem ;)