tisdag, juli 06, 2010

Godmorgon!

Har varit ute och sprungit denna morgon med en klient.. Trots halvdåligt väder och viss motvilja tidigare att träna så erkände han för mig imorse att han till och med sett fram emot att springa idag :) Vilket framsteg!!!

Efter joggingrundan blev det en rask promenad med Lobban- får passa på i mindre bra väder då han är så lättpåverkad av värmen annars...
Dagens frulle:

Prottepannkaka med havregryn och kanel. Till detta en smarrig äppelkesella :) Mumma för magen det!!

Idag ska jag göra mina "inomhus- måsten" (de jag gärna hoppar över när det är fint väder ute), sortera min bokhylla och möblera om, städa insidan av bilen och bära upp lite grejjer på vinden.
Sen blir det såklart träning!

Ha en mysig dag!

1 kommentar:

Johanna Berggren sa...

Härligt!
Alldeles alldeles underbart med inomhus måsten, själv har jag plockt smultron :) och bakat :=0
Ska lite senare bege mig ut på ett cykelpass med intervallträning :)