måndag, juli 19, 2010

Gasen i botten efter en härlig helg!

Jaa, helgen har gått alldeles för snabbt som alltid när jag packar väskan och drar till Skåne.. Har firat mammas födelsedag och såklart spenderat en massa tid med hjärtat och småttingarna.. De är ljuvliga!! Hjärtat växer så det knakar och blir minsann klokare för varje dag ;) hon har en massa supergulliga uttryck för sig, det är så roligt att prata med henne!!

Kom tillbaka igårkväll, fick se resterna av stormen (!?) som dragit förbi medan jag var i lugna Skåne.. Källaren har tydligen varit vattenfylld och hela garaget med..alla bilar vattenskadade.. Tråkigt!

Försökte få tag i Tomas för en massagetid idag- min axel/ armbågs-låsning grrr... men han kan inte förrän på onsdag, så det blir att försöka anpassa träningen istället.. Ska snart ta mig ett första löppass efter tatueringen i torsdags.. Fick ju inte träna för att den kan slitas bort och bli suddig!!! Gissa vem som suttit på nålar hela helgen och blivit tjock på köpet ;)

Dagens roligaste att berätta om är min omedvetna adept! Hur kul som helst: Fick höra av en kompis på ett annat gym att allt jag lärde och tipsade dig om, för du vidare till henne... sååå.. indirekt blir hon min lilla adept ;)
Haha.. Ganska roligt tycker jag!

Inga kommentarer: