fredag, juli 09, 2010

Beachvolleyboll på torget!!


Vilken härlig dag det blev igår! Jag tror minsann att det var värme- rekord med..typ 30 grader då vi spelade volleyboll!
Morgonen började med jogg, igår med sällskap av Kevvo som hade en ny runda han ville visa mig. Rundan var jättemysig och knappt någon asfalt alls, det mesta var inne i skogsmark :) Skitkul att springa med nya människor, det ger mer då man måste anpassa sig efter varandra och kan hetsa lite- typ som i backintervallerna igår!

Efter morgonjoggen åkte jag in till Lok&Motion till Mari och gjorde en mätning, framförallt för att få bekräftat att förra veckans resultat var galet...och det var det! Känns mycket bättre nu när jag vet och har det svart på vitt!
Vi samlades i laget på torget i stan och fick våra supersnygga lag- linnen med tryck och namn. Mycket proffsigt ;)


Det var skitkul att spela!! Dock var det bara tre matcher a´12minuter. Med fyra man på plan och totalt åtta stycken i laget blev det inte mycket speltid...dessutom åkte vi ur turneringen och fick därför bara spela i gruppspelet men inte mer.. Synd.. Det var ett trevligt och härligt gäng i laget!

Slappande i solen på läktaren mellan matcherna...vaaaarmt..!!!

Lok&Motion bjöd sedan på mat till hela laget på uteserveringen på Scandic (som tyvärr höll j-ligt dålig nivå på service, men maten smakade bra :)
Efter käket satt vi kvar och tittade på resten av matcherna fram till finalen. Jag rundade av vid 22- tiden och åkte hem.. Lång dag och upp tidigt idag så det var lika bra.

Men fan vad kul det var!!!
Hela dagen gav mig en otrolig härlig känsla, av sommar, lycka och glädje. Och då kände jag inte ens halva laget... Världens största kram till Mari för sitt engagemang och äkta personlighet!!

Denna skönheten blev invigd imorse... som att dansa med änglar ;)

5 kommentarer:

Cissi sa...

Hittade din blogg och såg att jag kom med på bild från gårdagen ;) Det var verkligen en underbardag igår! Jättekul att spela och få träffa dig :) Hoppas vi ses igen! Lycka till med träningen! Hojta till när du vill ha hjälp med roddteknik ;) Kram Cissi

FitnessDesi sa...

Åh hej tjejen!!! Välkommen hit :) Ja, vilken dag det var igår, alldeles underbart trevligt! Lycka till nästa vecka, vi ses säkert när du är tillbaka sen. Kram

Sofia sa...

Men så härligt ni verkar ha haft det under solstrålarna! :)

Johanna Berggren. sa...

Du kan det här med att NJUTA , härligt att läsa om din lycka!

FitnessDesi sa...

Anna: Det var en toppendag!!!

Johanna: Tack! Det är något jag faktiskt fått lära mig under en lång tid..att slappna av och njuta. Ta vara på tillfällena som givs helt enkelt :)