torsdag, juli 01, 2010

Alldeles för fort....

...går tiden när man är lycklig och mår bra!! Och då försöker jag ändå ge mig själv fler timmar om dagen än någonsin genom att envisas med att lära mig bli morgonpigg. Och det går bättre och bättre! Idag har jag redan hunnit med vovve- promenad, egen morgonpromenad via Willys och handla tvättmedel, samt två maskiner tvätt.. :) Nu ligger jag på soffan med balkongdörren öppen och njuter av fågelkvitter och varma vindar som blåser in emellanåt!

Jag väntar på att min sista maskin ska bli klar, sedan tänkte jag faktiskt cykla ner till gymmet för att delta på Indoor Walking- passet som börjar 10.00. Det varar bara 30 minuter och det känns alldeles lagom precis innan lunchintaget :)

I eftermiddag hoppas jag på stranden, så kom igen nu solen!!!!!

Ha en superduper- dag!!

5 kommentarer:

Sofia sa...

Åh vilken härlig dag det låter som om du har! :) Det är så skönt då man får massor av saker bortgjorda och man ändå har energi över. Hälsn. Sofia

FitnessDesi sa...

Jo men precis!! Och hela dagen ligger framför en att njuta av..

Johanna. sa...

Härligt, semester är underbart!

Anna Brindsjö sa...

Heeej. Vi behöver ta och träffas någon kväll, prata om nytt träningsupplägg! Ska bli galet fit till hösten :) Hör av dig när du har tid! Ha det bra i solen ;) kram Anna.B

FitnessDesi sa...

Hej och godmorgon!! Klart att vi fixar det. Vi kan väl ses en dag i solen ;) Jag skickar ett sms. Kram