onsdag, juli 14, 2010

Tömning!!

Så jäkla skön dag det varit idag!!
Tog mig en liten sovmorgon till 08.20 och därefter blev det morgonjogg med backintervaller. Det var så skönt att jag avslutade med ett extra varv..bonus :)
Det har varit så sjukt varmt att allt gått i ultrarapid..inga snabba moves idag inte.. SLappat på badet med en bok och bara varit- underbart!!

Kvällen avslutades med ett ryggpass med Bandoolan, toppen! Det enda som grusat min dag är en låsning från baksida axel/ skuldran som jag starkt förknippar med mitt armbågsont.. Jävla förbannade skit. Rent ut sagt.. Har en kompis som är massör som ska hjälpa mig att kolla på det på fredag förmiddag. Jag hoppas på underverk!
Efter styrkan lät jag mig övertalas till 45min Indoor Walking.. vi snackar fem liter svett..minst! Dock var det en skön tömning, och den medger ett uteblivet morgonpass imorgon.. Dock ska jag iväg på annat imorgon..som också gör kroppen snygg ;) Spännande va?!

Sussa sött!

2 kommentarer:

Johanna sa...

tell US , nyfiken!

FitnessDesi sa...

Ledtråd...det kommer förmodligen att göra ont, men vara värt det ;)