tisdag, juli 13, 2010

Jupp Jupp... Hepp hepp!!

Ja, då har man idag cyklat till en plats för att där plåga röven av sig med intervaller.. För att slutligen cykla hem igen.. jaaa, vad gör man inte. Det var till och med så kul (efteråt:) att jag just nu funderar på att göra detsamma imorgon. Eller kanske inte. Vi får väl se.

Dagen har spenderats med Hultan, först lunch på stan och sedan ett besök på badet ett par timmar. Mycket trevligt och avslappnat!

Träningen med Bandoolan bestod av ben, i ett gym utan AC- men vilken grym känsla det är att få SVETTAS.. på RIKTIGT!!!! Även om lungorna kanske skulle gilla kallt nytt syre då och då ;)

Har tusen saker att berätta, en massa känslor att dela med mig av men har inte hittat rätt formulering än.. så jag väntar. Det får ni också göra...

PUSSSSSSSSSSSSS

2 kommentarer:

Johanna. sa...

Berätta, nu blidde jag nyfniken!
NJUT av ledigheten

FitnessDesi sa...

Haha.. mycket som känns så jäkla bra just nu bara.. Bla så bakade jag dina muffins igår..med chokladsmak och solrodfrön i.. HERREGUD vad gott!!!!!