torsdag, juli 15, 2010

Intressant morgonläsning!!

Sätter nästan morgongröten i halsen när jag läser dagens inlägg i en mycket spännande och intressant blogg!
Äntligen någon som vågar säga ett och annat om personalhanteringen på min arbetsplats!!
Det skulle vara ytterst intressant om denna människa fick möjligheten att jobba sig neråt i organisationen också och granska alla små- påvar med egenpåtagna höga hattar och hur de behandlar oss längst ner i kedjan som skit rent ut sagt! Inte många av de cheferna som bryr sig hur man egentligen mår, bara det ser jäkligt bra ut på papperna och redovisningarna uppåt... Allt för att sparka igång sin egen karriär..

Ge mig mer av denna ärlighet tack!!

Efter att ha hämtat mig från andnödsattacken och torkat upp gröt från väggarna ska jag nu gå med lobban.. Sen packas kylväskan och bilen går till stan.. mot ett möte som är uppbokat till 10.00 och jag är så pirrig i magen att jag kan dööööööööööö..

Tror att Johanna också dör lite grann nu..av nyfikenhet ;) Du får snart veta!!

Inga kommentarer: