söndag, juli 11, 2010

Och så helgen..


Här hemma i byn har det varit fullt ös hela helgen! Det har varit marknad längs alla gator och på torget snurrar karusellerna i hög fart.. Sommar.. Så jäkla härligt.. Dock har det varit så varmt att energin varit minimal. Det blev ett träningspass igår med Bandoolan, efter det drog jag ur proppen och den är ur än ;)
Har jobbat i baren både fredag- och lördagnatt. Började dessutom redan 1500 i lördags så vi snackar ett 12timmars pass och det tar faktiskt på krafterna mer än man tror. Tack och lov så älskar jag det jag gör (jaaa, annars hade jag ju inte gjort det) så tiden går snabbt och jag får många goda skratt.

Vaknade av sms från Bandoolan imorse, var för trött för att svara.. En lite stund efter ringde sedan näste man för att få upp mig på fötter, och det tackar jag för! Kom iväg på cykeln och tog mig de bortskämda 1000 metrarna till badet där vi sedan haft mys hela dagen!
Om en timme ses vi igen i trädgården för grill... sommar.. I love it!!

Det gäller att inte vara folkskygg...


I dagens kesella...mumma!!

Inga kommentarer: