torsdag, juli 22, 2010

Fantasilös eller bara förberedd??





Hmm.. hur kräsen är du? Jag tycker att det är underbart att alltid ha ett färdigt kylskåp, men jag vet många som inte skulle palla det alls utan tycka att det var jättetråkigt och fantasilöst...



Morgonjoggen för idag är avklarad!
Kunde inte somna inatt- vet ej varför- tror att klockan var typ nånting efter 01.00 sist jag kollade.. Sovit oroligt, förmodligen av samma anledning som jag sedan drömde.. att jag försov mig till dagens klient.. Klockan ringde iallafall 07.00 och upp kom jag, joggade iväg och mötte en morgonpigg rackade 07.30 i parken. Nu sitter jag och mumsar på min blåbärsgröt med vaniljprotte- fluff, balkongdörren är öppen och det är vaaarmt och sol. Vilken underbar dag detta kommer att bli!!!

Ska snart sticka iväg på lite egenträning, sedan blir det lunch i stan och förhoppningsvis stranden innan kvällsträningen.. Vad var det jag sa?? Det kommer att bli en underbar dag!!

Nya snygga löpartightsen från Lokomotion :)

2 kommentarer:

Petra sa...

Underbar bild på ditt kylskåp :-)

FitnessDesi sa...

Hihi.. Eller hur ;)