tisdag, juli 20, 2010

Morgonjogging

Skulle egentligen inte springa idag på morgonen enligt min egen träningsplan, men kom på att jag ju hade en bokad tid med min "jogging- klient" idag... så det blev en runda ändå. Märkligt det där, att bara för att jag inte springer för min egen skull, så känns det inte som att jag tränat.. Jag räknar omedvetet bort de tillfällen då jag tränar med någon annan- för deras skull..

Nu har jag precis avnjutit min frukost; Blåbärsgröt- med myyycket blåbär- och prottefluff.. Så jäkla gott!! Det var så gott att det tog bort det onda i att samtidigt betala räkningar ;)
Snart ska jag bege mig iväg på egen träning, vädret här utanför är sådär så jag känner inte att jag missar några sköna timmar på stranden ändå. Lika bra att passa på att göra nytta då!
Oopss.. apropå det, så har jag kvar tvätt i maskinen sedan i morse.. måste ta ur och hänga på tork.

Ciao!!

Inga kommentarer: