torsdag, juli 22, 2010

Jag hade rätt!!

Lunch i solen och sedan direkt ut på stranden.. Solen gick förvisso i moln oftare än den syntes..men det har varit en varm och härlig eftermiddag i solstolen. Lyckades till och med slumra till några minuter, och det var verkligen skönt!
Var hemma och laddade inför träning, sedan blev det ett- alldeles för långt- men mycket bra ryggpass med Oscar! Körde fyra olika övningen INNAN vi gick på chinsen.. På vinst och förlust med den styrkeförlust som kan bli.. men det kändes viktigare att genomföra dem utan smärta. Tre gottiga set blev det och det kändes kanonbra!!

På frågan vilka kosttillskott jag stoppar i mig kan en dag se ut ungefär såhär:

Protein
CLA
Aminosyror
Kreatin
No Explode
Vitargo

That´s it!! Nothing more, nothing less :)
Aminosyrorna dricker jag tillsammans med kreatinet och vitargon under styrkepasset, och NoExplode precis innan.
Protein på morgon och efter träning, detsamma med CLA:n.

Nu ska jag duscha och käka, sedan blir det eventuellt ett besök på terrassen om jag orkar. Skulle vara någon rock-trubadur där ikväll??

Bild från Fitnessresan till Tallin

Inga kommentarer: