onsdag, juni 30, 2010

Vilken super-dag!!

Vilken känsla! Så befriande, så utmanande och peppande!! Idag har varit en kanondag, främst pga allt arbete jag lagt ner innan...

Imorse valde jag att inte jogga min vanliga runda för att skona benhinnorna. Istället åkte jag med till jobbet imorse och hämta min cykel. Ja, jag har en cykel.. Den var ny för fem år sedan och har väl stått på jobbet lika länge..hrmm.. Idag cyklade jag i alla fall hem den och från och med nu är det slut på allt "okynneskörande" med bilen!
Lunchen intogs i byn med grannen och solen som sällskap. Efter det körde jag in till stan till Mari för mätning och lite snack.. Fan vad gött det kändes då!! :)

Ikväll har jag haft en klient på gymmet och avslutade sedan med 45 min Indoor Walking. Superbt avslut på en superb dag!!

1 kommentar:

Johanna sa...

Önskar dig en skön semester!hoppas du njuter!