söndag, juni 06, 2010

Svea Rike

Igår hade jag vilodag!
Kroppen stämplade ut ungefär samtidigt som jag vaknade och jag lät den hållas vid sitt beslut. Vaknade med ont i bäckenet, och då känns det inte värt att trotsa.. Istället blev det en prommis med Lobban, och därefter direkt till stranden och sola och snacka skit. Hann doppa huvudet i en bok också, farligt, för jag fastnar oftast där då :)

Åkte hem igen vid 15- tiden för att ge träningen ännu en chans, men då hade värken krupit upp i nacken och huvudvärken var så nära att jag istället gick och vilade en liten stund.. Vaknade med ett ryck 2 timmar senare, med ännu mer huvudvärk.. Så efter ett sms till tjejerna om inställd utgång för min del, så bekantade jag mig med soffan istället. Gav upp vid 22 och äntrade sängen.

Vaknade idag klockan 09.30!!! Utvärdering: Jag behövde sova :)

Idag har jag känt mig mycket piggare så det har blivit både en walk in the park med Lobo, och ett bröst- axlar-pass på gymmet. Efter det tog vi oss ner till parken och hedrade vår fana och vårt fantastiska fosterland! En härlig dag i solen!

Förra årets Nationaldag:

Jag vill leva, jag vill dö i norden!!

Inga kommentarer: