måndag, juni 14, 2010

Dosans lyxliv!

Ja, jag ska döpa om bloggen till Dosans lyxliv och börja skriva om viktiga saker, såsom hur man får en hel dag att passera utan att lyfta ett finger, eller de bästa fika- ställena i stan och såklart; Mode!!

Eller inte... Men det är det livet jag lever varje dag nu. Förutom det där med att inte lyfta ett finger, för det gör jag!! Och en del hantlar med ;)
Idag steg jag upp 05.45 hör och häpna! Joggingrundan blev lite kortare än vanligt eftersom sällskapet behövde komma iväg tidigare på jobb, men den kändes ändå fullt tillräcklig! Efter det blev det tvätt, och städ av toalett (ytterst lyxigt och glamoröst;) och sen en tripp till stan.
Träffade världens mest underbara Mari och efter det shoppade jag och fikade med Mysen.

Nu har jag precis kommit hem, ska ladda några minuter sen blir det bröst och axlar med Bandoolan. I like!!!!!!!!

Tudelouu!!

Inga kommentarer: