tisdag, juni 01, 2010

Knoddar av choklad

Idag har benen varit sköna att gå med.. Varje steg har påmint mig om passet igår kväll och det har varit en guttig känsla vill jag lova!!
Började dagen med 40 minuter på crossen, näst bästa alternativet efter sovmorgon ;)
Dagen på jobbet var so- so, varken till eller ifrån, men imorgon blir det desto mer spännande!! Vi ska sitta hela dagen med besväringens betyg inför muck, och det brukar kunna bli trevliga diskussioner då.. Tänker ladda med cardio för säkerhets skull (och för rastlösheten som annars smyger sig på efter några timmars sitta-still-tjänst:)

Ikväll körde vi rygg och inledde passet med chins, och jag vågar knappt säga att det gick bra för då spricker det väl snart, men det gjorde det och jag blir så jäkla taggad av det! Vill köra chins varje dag :)
Körde superset tills ryggen bokstavligen krampade och nu längtar jag till imorgon..
Passet imorgon blir av det lugnare slaget, aktiv vila med 45 minuter Indoor Walking och dips på det. Som ett litet myspass!!

Nu ska jag ut med vovve- hör och häpna inget Desperate idag! Förklaringen är enkel.. Världens bästa Angelican har spelat in ALLA avsnitt sedan jag åkte iväg på övning, inklusive ikväll, så det blir maraton i helgen!! Yipiie!!

Dagens fix i köket: Choklad- knoddar.
Vet inte vad det är så jag gav dem ett passande namn... De innehåller ENDAST protein!!
Och smakar faktiskt gott!


4 kommentarer:

Frida sa...

och hur gör du dessa knoddar? :P

malin sa...

ser GOTT UT =) fina bilder pa kottar bobbo lobbo, han ar i sina basta dar. Vi far ta en utekvall nagon helg. Hoppas allt ar bra ! puss och kram

"Terra Firma" sa...

Ser ut som Tollar Moahhaahhhaa ;O)PÖSS,,

FitnessMama sa...

Tja snygging! Hur gör du dessa knoddar? Kram