fredag, juni 04, 2010

Nytt rekord

Kvällen igår var faktiskt jätterolig! Vi hade en bokning på 200 personer som skulle äta tre- rätters, en skolavslutningsmiddag. Herre Jisses tänkte jag, vilket jäkla röj det kommer att bli i baren!! Men väl där fick jag reda på att all information stämde, men det var ingen studentmiddag, utan avslutning för alla byns niondeklassare... Ingen spritservering med andra ord, så i baren hade jag inte mycket att göra. (Även om det var tjugonde minut blev en rusning efter vatten från dansgolvet... :)
Dock var det inga konstigheter med deras ös.. Vi hade ett live-band som spelade en massa covers med gammalt och nytt, och de dansade hela tiden!! Det var det ösigaste nyktra partyt jag någonsin skådat!
Kvällen slutade vid 00.30 och jag kom hem och i säng en timme senare.
Så rekordet i morse kan ni räkna ut själva.. Dagens löpning avklarad redan, vilket innebär att jag steg upp och sprang knappt 4,5 timme efter att jag gått och lagt mig.
Tänk om jag kommer att bli en morgonpigg människa så småningom?!

Jag hade först tänkt gå och lägga mig igen och ta ett par timmar till, men efter löpningen ångrade jag mig. Det är ett underbart väder och jag är ju ledig, så jag ska ge mig hela dagen till att njuta nu!

Hoppas ni också får göra det!

4 kommentarer:

Evelina Hammar sa...

Duktig du är! Blir det AF i år igen? :)
Kram /Evelina (BB -juniorer 2009)

FitnessDesi sa...

Hej gumman!! Svårt att låta bli, så jag är ganska säker på att det blir AF igen ;) Kul att höra av dig!! Hur ser dina planer ut? Kram

Evelina sa...

Låter bra ;) Ja, jag är här inne o kikar titt som tätt :) Skoj att se hur det går. Jag satsar på tävling i år igen. Om det funkar med skolan. Har kommit in på idrottsfolkhögskolan Lillsved på Värmdö så jag kommer bo på skolan under året jag studerar där. Men hoppas att det skall klaffa och kunna funka :D Kram

FitnessDesi sa...

Åh vad roligt!!! Ska bli himla kul att träffa dig, du blev ju liksom min lilla favorit ;) Hoppas att det funkar med både skola och deff då, du fixar det säkert!
Stor kram