torsdag, juni 10, 2010

Goder morgon!

Jaa, då har en annan - i detta fallet jag- varit uppe tidigt igen och joggat lite. Det är en förbannat härlig känsla att ha det gjort och veta att hela dagen ligger framför mig! Jag hoppas och önskar att jag ska kunna ruta in det här beteendet så att kroppen till sist ska vara med på noterna och frivilligt komma med upp ur sängen :) Massage för benen kan också vara en bra idé som jag bör unna mig, imorse kändes det som två stockar och det tog tiiid innan det släppte..

Igår rensade jag färdigt på vinden och packade allt i lådor och påsar, väl förberett till söndagens loppis- snällagemigvackertväderdå!!!!

Kvällen blev träning med Bandoolan- rygg och baksida axlar. Och det gick ganska bra. Nöjd iallafall.
Jag hann även med en klient i gymmet innan det var dags för dusch och därefter fika och kvällsmat med Mysen som kom på besök.

Nu väntar frukostgröten :)

Inga kommentarer: