tisdag, juni 29, 2010

Det ska riva i skinnet!

Varje morgon tänker jag att jag ska sätta mig fem snabba sekunder och delge förra dagens träning.. Men...det kommer alltid nåt annat emellan, typ en strand och ett hav med en härlig sol ;)
Fick mig faktiskt hela tre timmar i solstolen idag, efter en 90- minuters lunch och slappande i byn.

Men allt är inte vila och nöjen!! Morgonen inleddes med 40 minuter på löpslingan, och idag protesterade benhinnorna ordentligt. Blev tvungen att gå i uppförsbackarna för att inte krampa ihjäl dem.. Stackarna är ju redan opererade en gång så det finns inte så mycket att göra nu mer än att vila dem när det smärtar. No pain no gain... eller nåt :)
Kvällen ägnades åt tre klienter på gymmet och därefter egen träning med Bandoolan och tillfälligt gästspelande Oscar på ett riktigt bra biceps- och triceps pass. Denna gången försökte jag förekomma min armbåge genom att kleta hästliniment och linda INNAN passet. Hjälpte faktiskt, kändes inte lika illa som sist.

Bara att konstatera att denna kroppen börjar att bli gammal och sliten..hahaha... Nåja, med förutsättningen att vi körde chins igår och sedan tricepspressar idag så är jag mycket nöjd med hur det känns. Imorgon får armbågen vila till fördel för tuttar och axlar, dvs dips, på torsdag.

Imorgon blir det ett besök i stan, mätning och sedan ett pass- eller fika med Braxen, vi får se vad vi känner för ;)

1 kommentar:

Krisse sa...

Om du är lika trevlig som du är snygg så undrar jag vad det krävs för en dejt med dig??