tisdag, juni 15, 2010

Hej och godmorgon träningsvärk!!

Få saker ger mig samma känsla av tillfredsställelse som dagen efter ett pass då jag vaknar med träningsvärk. För mig är det underbart och det kittlar i hela kroppen när jag försöker sträcka ut och inser att det tar emot lite och gör sådär skönt ont..
Passet igår var en aning kortare med färre övningar än vi brukar köra, men jäklar vad fokuserat och hårt det blev. Jag var helt slut i bröstmusklerna när vi påbörjade sista övningen!!

Morgonens joggingrunda kändes väldigt lätt och jag blev lite sugen på att ta en längre sträcka imorgon, eller varför inte redan i eftermiddag?!
Dock har jag späckad kalender idag så jag tror att det sista alternativet får utgå.. Ska ta emot klienter på gymmet från 09.30 och några timmar framåt, därefter blir det egen styrketräning.
Eftermiddagen idag kommer att bli lite hopp och lek med besväringarna som ju muckar på torsdag! Så trots att jag är ledig ska jag umgås med dem, och ikväll blir det mat och dricka för de som törs inne i stan. Jag tror att det kommer att bli kanontrevligt!!

Morgongröten är intagen, nu blir det promenad med vovve. Sen gymmet.

Ciao!

Inga kommentarer: