söndag, juni 13, 2010

Sleten söndag..

Steg upp 06.30 imorse för att stå på loppmarknaden i parken med Ullis.. Och det gäller att vara där riktigt tidigt för att få plats.
Däremot skulle jag inte rekommendera att gå ut kvällen innan, och jag talar av egen erfarenhet. Även om jag var nykter och körde igår, så blev ju klockan ändå ungefär 03.40 innan vi var hemma.. Snabb huvudräkning ger resultatet en sömnig Desi som vid ett eller två tillfällen höll på att somna i stolen bakom loppis- bordet..haha. Jaja, det var lätt värt det, för igår var det riktigt roligt och idag fick jag sålt en jäkla massa kläder som jag annars fått kasta. (Och vissa var ju inte ens använda!!)

Väl hemma käkade jag och drog igång tv:n. Slocknade direkt på soffan och sov två timmar. Ingen träning idag inte.. Istället blev det prommis med vovvarna i parken och nu har jag precis ätit kvällsmat. Snart ska jag gå och lägga mig- imorgon 05.45 ringer alarmet, då är det dags för morgonjoggen!!

Sov gott :)

Inga kommentarer: