torsdag, juni 17, 2010

Det kostar att ligga på topp!!

Det kan vara diskutabelt om det är värtr det eller inte... att känna det som att man ligger på toppen. Beroende på priset.. Två dagar denna veckan har det kostat mig min armbåge, och jag snackar smärta! Korkad smärta dessutom.. När det gör lite ont men man väljer att bita ihopa och fortsätta på inslagen väg- är huvudet dumt får kroppen lida.
Ännu en gång hoppas jag på att mitt hästliniment ska göra skäl för sitt namn och rädda mig.
Att köra dips och sedan chins dagen efter med viktplattor är tydligen inte att rekommendera. Belastningen blir för hög då. Lär dig!!

Idag är sista dagen med besväringarna. Kul att sluta när vi ligger på topp, men vemod i hjärtat för att släppa dem när de är där.. Vill mer.. I tisdagskväll bjöd de in till avslutningsfest och jag hade skitkul! Ett härligt gäng med Retards är vad ni är ;)

1 kommentar:

Hedbluuuum sa...

tack detsamma ;)