fredag, april 30, 2010

Syra och pump

Passet igår blev helt otroligt bra! Vi körde ben, och efter ett helt nytt upplägg som jag klurat lite på under dagen. Bandoolan var skeptisk och jag visste inte heller riktigt om det skulle ge så mycket som jag hoppades, men det blev grymt bra! Efter de tre första övningarna hade jag ordentligt pump i benen- och det brukar jag nästan aldrig få! Härlig känsla! När vi gick in på de sista övningarna var det nästan olidligt, och ändå skrattade vi under vilan, det var en härligt men smärtsam upplevelse liksom..
Idag protesterade benen lite när jag skulle stiga upp, men i övrigt känns det gött i musklerna. Mindre bra är däremot min förkylning som nu fått ett nytt ryck och imorse var det ett pluffsigt ansikte som mötte mig i spegeln.. Damn it!!

Planerna idag är införskaffning av protein som jag hämtar på Lokomotion, samt inlämning av deklaration och även ett crossfit- pass på gymet. Hoppas snorkanalerna är bättre då ;)

Ha en underbar dag!!

3 kommentarer:

Mamma Miriam sa...

Har du något bra tips på protein tillägg? Jag för en ganska strikt diet just nu (försöker bli av med ett par kilo) och för en kostdagbok. Märker varje dag att jag har svårt att komma upp i rätt mängd protein, så jag tänkte att man kanske skulle ta och lägga till lite.

FitnessDesi sa...

Hej! Ett vanligt Whey-80 protein borde räcka alldeles utmärkt för dig. Ta en shake i samband med frukost och en direkt efter träningen :)
Vilka märken på protein har du tillgång till? Så kan jag kanske hjälpa dig att kolla vilket du ska ha!?

Mamma Miriam sa...

Jag ska kolla vad som finns när jag åker och handlar imorgon...