fredag, april 23, 2010

Mördarpass!!

Jag önskar er alla grym träningsvärk imorgon!!

En svullen hals sätter stopp för min egen träning idag, men hindrar mig inte från att jävlas med andra.. Körde ett 45 min CrossFitpass med 14 hungriga deltagare, och de var SLUT när de gick ut från salen. Såg dock mer än ett leende på vägen ut, så jag antar att de gillade det :)

Nu ska jag skutta in i duschen och piffa inför kvällen! Fest med 500 andra träningsfreak, kan bara bli grymt roligt!! Snyggast vinner ;)

Puss!

3 kommentarer:

Mamma Miriam sa...

Tack, jag kommer att ha träningsvärk imorgon. Sprang 6,5 km och gjorde sen ett Body Pump pass...bävar inför morgondagen...

"Terra Firma" sa...

Ha så kul ikväll Snygging ;O)
Kram,,

FitnessDesi sa...

Miriam: Härligt!! Bra jobbat!
Linda: Tackar ödmjukast :)