måndag, april 26, 2010

Plötsligt händer det..

..man sätter det där passet på gymmet som gör att man går ut därifrån alldeles euforisk!!
Idag hände det! Vi körde rygg och biceps, la in två nya ryggövningar, och vi hittade rätt direkt! Ett snabbt konstaterande; vi har nya favoritövningar nu.. två stycken ;)
Jag längtar tills nästa ryggpass. Men det kommer att dröja.. Efter denna veckan blir det nästan fyra veckors total gymvila. Känns skumt. Men jag tror att jag kommer att sätta grymma resultat när jag kör igång igen!!

Imorgon blir det ben..tror jag..eller kanske bröst och axlar. Beror på om jag hinner fysa nåt på jobb eller inte..

Just det..mätningen igår: Jag har ökat ungefär lika mycket muskelmassa denna våren som förra året, men inte lika mycket i min totalvikt. Mycket bra Desi! Jag har lyckats med mitt delmål utan att behöva vara nitisk och nogrann med maten, men å andra sidan så har jag tränat hårt för det!
Härligt när man får lön för mödan :)

Inga kommentarer: