måndag, april 19, 2010

Måndag hela veckan..

Jag hade nästan lovat mig själv att inte träna idag heller. Eller att åtminstone hålla mig till ett pass. Ett lugnt.
Så blev det så att jag ville känna efter lite hur kroppen mår egentligen med tanke på hostslem och så, så jag deltog på ett Indoor walking- pass klockan 12.00. Kändes ganska bra, flåsade på men utan katastrofal hjärtklappning, så jag fortsatte ut i gymmet och kände på lite högreppare för benen. Helt OK!
Mycket nöjd!

Tog en sväng till jobbet i ett mindre roligt ärende, vilket nästan tog resten av energin som jag kände fanns kvar. Men jag bestämde mig för att försöka stänga av och fokusera på det jag vill istället för det som söker mig, och drog därför ner på gymmet och mötte upp Bandoolan för ett spontant bröst- och tricepspass. Körde dips i en ny variant som gav lite mer tyngd på axlarnas framsida...får väl utvärdera huruvida det är bra eller inte imorgon om det känns nåt då.
Träningen gick bra, och imorgon blir det som vanligt igen. Jag kör på tills jag stupar- Get fit or die trying!!

Inatt var det mindre roligt då jag var uppe i princip hälften av den för att vara med Lobo och rasta honom. Han är dålig. Igen. Eller fortfarande, vet inte riktigt hur jag ska se på det.
Men vi håller ut. Ris och filmjölk is the shit!

Inga kommentarer: