lördag, april 10, 2010

Indoor walking

Morgoncardio idag på gymmet, 45 minuter Indoor Walking. Ett kanonroligt pass var det!!
Efter det körde jag två övningar för bröst och lite mage. Ett bra bonuspass.. Och nu är veckans träning slut. Imorgon ska jag viiiiila! Har köpt hem tyg som jag ska klä om min soffa med och göra två nya sjyssta kuddar tänkte jag.. Men efter träningen idag kliade det lite i fingrarna så jag är redan färdig! Tittat på reprisen på dokumentären om gamlingar som tävlar i BB (tv:n har stått på i bakgrunden medan jag sytt) och man måste ju bara beundra deras träningsglädje!!
Min egen träningsglädje:
Mån:
  • Crossfit 30 min
  • Axlar 15min
  • Indoor Walking 45 min
Tis:
  • Bröst
  • Ben + mage
Ons:
  • Triceps + biceps
Tors:
  • Indoor walking 30 min
  • Axlar 10 min
  • Rygg
Fre:
  • Ben högreps
  • Crossfit 45 min
Lör:
  • Indoor walking 45 min
  • Bröst + mage högreps
Sön:
  • VILA
Sitter nu och njuter av Risgrynsgröt med en skopa vaniljprotein i och frusna bär.. Mumma! Snart ska jag gå en prommis med vovve och ikväll väntar fest och partaj med mina grabbar från jobb. Det lär bli en galen kväll, som alltid!

2 kommentarer:

"Terra Firma" sa...

Hallå Snygging!! ;O) Vilka snygga bilder du lagt upp på dig, "Lide Fit" du e!! på ren Skånska!! hihi,, ;O)

Man ligger ju ngt efter hehe ;O)
Denna veckan har träningen inte varit på Gymet för mig utan i Trädgården, men man ska inte underskatta trädgårdsarbete jag har värk i hela kroppen nu ;O) idag har vi satt staket runt hela tomten så nu kan inte Flexa smita efter rådjur längre i alla fall och finte blev det me ;O)
Hoppas du får en toppen kväll med Grabbarna och att du inte har allt för ont i skallen i mon ;O)
Själv ska jag däcka i soffan e helt slut ;O)
Ha det gott!!

Kram kram,,

FitnessDesi sa...

Jag kan tänka mig att det tar en del att påta omkring hela dagarna!! Och ett bra komplement till den vanliga träningen :)