torsdag, april 01, 2010

Direkt eller indirekt

90 % av alla ni som läser på denna bloggen är direktlänkade hit. Det innebär att ni antingen kan min adress i huvudet eller har sparat den på er dator för att kunna komma hit på ett enda klick.. Mycket smickrande, och en av de bästa komplimanger jag skulle kunna få av er. Det känns verkligen superkul!! Dock ökar det ju bara min nyfikenhet på er läsare ÄNNU mer.. Vem är det jag delar med mig av mitt liv till?
Spelar det någon roll vem ni är och varför ni läser?

Njae.. Klart att jag vill veta, samtidigt så vet jag ju också att det finns läsare som av olika anledningar vill vara anonyma.
Hur som helst så är det en märklig men häftig känsla att ni är så många som finner mig och mitt liv så intressant..

Morgonens pass idag bestod av högreps axlar- snabbt och lätt på knappa 40 minuter. Kvällen däremot tog lite längre tid, 60 minuter, och jag hann att köra igenom fyra goa benövningar :)
Ska bli intressant att sitta på spinningcykeln imorgon...

Trevlig kväll på er!!

6 kommentarer:

Mamma Miriam sa...

Jag läser...

Emma sa...

Jag har dig på min bloglovin så att jag inte missar nåt inlägg ;) Kolla in min blogg så ser du vem jag är!

Malene sa...

Jag följer dig vännen <3 Kram Malene

Sandra sa...

Jag läser typ hela tiden. För att vi ses allt för sällan och för att du gör mig så himlans glad. Dålig på att kommentera dock *skäms*

"Terra Firma" sa...

Jag läser gumman men det vet du hihi ;O)

Glad Påsk,,

kramar i massor!!

FitnessDesi sa...

Hej sötisar! Vad kul att ni gav respons på min fråga! Massa kramar till er och en riktigt go och skön påsk önskar jag er!!