torsdag, april 22, 2010

Det där med relativitet..

Vi snackar såklart lycka! Mitt favoritämne :)
Ja, jag har ont och jag gnäller ibland (jävligt sällan..) och innan idag kändes allt så jäkla hopplöst och jag ville bara lipa av hjälplöshet inför min skada och faktumet att jag inte kan påverka den.
Men...om jag inte kan påverka den, varför ska jag då lipa åt det?

Jag inser min begränsning och övervinner den istället..

Jag har ett underbart liv. Jag väljer att njuta av det!!

Träningen ikväll blev utan Bandoolan, istället blev jag "uppraggad" av Emelie som hängde på mitt benpass. Körde tre övningar med fyra set i varje och avslutade med lite vader och mage. Lätta vikter och stenhård fokus på rätt rörelse! Efteråt stretchade jag ytterligare 20 min. Totalt en timme idag, och jag känner att det hjälper.

Imorgon hoppas jag på att vara i form för CrossFit och partaj!

Inga kommentarer: