tisdag, april 20, 2010

Men gud...

..vad skönt det är när det är ok att somna mitt på dagen!!
Efter min mättande portion i eftermiddags, pysslade jag vidare här hemma. Hade redan varit iväg och tvättat och luftat bilen, fixat lite på banken och handlat det nödvändigaste så jag gjorde mest ditten och datten och ingenting. Tog en slumpmässigt utvald bok i hyllan och la mig på sängen för att vila bort mättnadskänslan lite. Sen tog det bedömt 3 minuter och jag kände att jag inte ens orkade bry mig om att försöka läsa...utan somnade. Och vaknade nu precis. Så jäkla gött!!

Nu blir det en återuppväckare i form av promenad i kalla vinden och sen ska jag möta upp Bandoolan på gymmet. Ikväll kommer jag även att stanna lite efter vårt pass, då jag har mina första kunder för gymmets räkning att visa runt. Glöm inte att jag kan bli din coach med! Bara skicka ett mail eller hör av dig här på bloggen!

Inga kommentarer: